Vejle Antenneforenings samarbejder med Stofa om at tilbyde medlemmerne – individuelt eller kollektivt tilsluttede – en række fordele og muligheder, som alle er tilgængelige uanset valg af tv-pakke og som kan tilvælges individuelt af ethvert af foreningens medlemmer.

Du kan til en hver tid se de aktuelle tilbud på TV ved at indtaste din adresse på: https://norlys.dk/tv/
og de aktuelle tilbud på Bredbånd ved at indtaste din adresse på: https://norlys.dk/internet/

TV FORDELE

Fri adgang til StartForfra og StartForfra+
På udvalgte kanaler kan igangværende udsendelser startes forfra, og der kan pauses og spoles i dem. . . og derudover kan allerede afsluttede udsendelser på samme måde startes forfra med StartForfra+ – i helt op til 48 timer efter at udsendelsen er afsluttet.

Fri adgang til DR Nu
Med DR Nu kan tv-udsendelser ses ”on demand”. Forudsætningen er en Norlys boks med Norlys kort.

TV2 Film OD
Med TV 2 Film i kabel tv-pakken er der mulighed for at se 200 film ”on demand”. Forudsætningen er en Norlys boks med Norlys kort.

Med Norlys boks og Norlys kort får du adgang til alle de interaktive tjenester som StartForfra, StartForfra+, DR Nu og leje op til 5.000 film.

BREDBÅNDSFORDELE

Gratis internetforbindelse
– eller en 256 kbit internetforbindelse uden beregning!

WebTv og WebTv To Go på alle husstandens skærme
Med bredbånd fra Norlys er det muligt at se tv på husstandens tablet, smartphone og computer.

Også uden for husets fire vægge er det med bredbånd fra Norlys muligt at se tv på husstandens tablet, smartphone og computer – via 3G, 4G eller wi-fi-netværk – hvis blot det er inden for Danmarks grænser.

TELEFONIFORDELE

Frit telefoniabonnement
Med bredbånd fra Norlys er det muligt at ringe billigt over fastnettelefonen – via bredbåndsforbindelsen.

Med Telefoni Forbrug betales ikke noget i abonnement – der betales kun for samtaler.

Med Telefoni Fast Pris kan der for 50,- kr. pr. md. ringes uden at tænke på, hvor mange minutter/timer samtalen varer.

Gratis tillægspakke til telefoniabonnementet
Der er desuden gratis adgang til en række ekstra tjenester som f.eks. vis nummer, viderestilling, telefonsvarer og skjult nummer.