Nyheder fra Vejle Antenneforening Dec 2017

I dette nyhedsbrev kan du læse om:

• Fortsat lave priser på TV-pakkerne
  • Tilbud på WiFi opsat af Stofa
  • ViaPlay i 12 mdr ved bredbånd (min. 50/50 Mbit)

TV-pakker – priser 2018

Så er pakkepriserne for 2018 forhandlet på plads. Igen i år har foreningen formået at holde prisstigningerne nede.

Lille pakke stiger fra 151 kr til 167 kr/mdr (2004 kr/år)

Mellem pakke stiger fra 364 kr til 382 kr/mdr (4584 kr/år)

Stor pakke stiger fra 528 kr til 551 kr/mdr (6612 kr/år)

Programindholdet er ikke ændret i lille pakke, mens både mellem og stor pakke får Nickelodeon Play og Viasat Filmfavoritter erstatter TNT arkiv.

I stor pakke tilføjes MTV Play.

Bemærk at ingen kanaler flyttes rundt!

Tilbud på WiFi opsat af Stofa

Flere og flere gør brug af WiFi i boligen. Med et Stofa-modem opnås en fin forbindelse. Flere og flere mobiler, tablets, gadets mv kræver dog optimal placering af WiFi’en eller Accespoint (forstærker).

Har du forsøgt at opsætte en ekstra router eller Accespoint uden held, eller ønsker du bare en “Plug in” løsning, hvor en Stofa-tekniker opsætter og indstiller den rigtige løsning, har du nu muligheden. Her i 1. kvt. 2018 tilbyder Stofa opsætning af Wi-Fi teknikerinstallation i beboelsen til kun 998,- (før 1298,-).

Stofa erkender at der kan være helt specielle situationer, hvor en god løsning ikke kan etableres. Her koster besøget ikke noget hvis forsøget opgives ”no cure- no pay” 🙂

Viaplay i 12 mdr (ved min 50/50 Mbit)

For nye bredbåndskunder der bestiller 50 Mbit Stofa Bredbånd eller højere hastighed, får de lige nu 12 måneders Viaplay Film & Serier til 0 kr.

Med Viaplay Film & Serier får du blandt andet adgang til nogle af de mest populære serier fra USA og Danmark, nye storfilm og børneunderholdning til alle aldre – blandt andet fra Disney og Pixar.

Med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår

Mange venlige hilsner