Nyheder fra Vejle Antenneforening Dec 2018

I dette Blogindlæg kan du læse om:

• TV indhold 2019
  • Pakkepriser 2019
  • Kanalomlægning og ændring af FM-signal

TV indhold 2019

Har du Stor TV-pakke i Vejle Antenneforening, får du i 2019 adgang til TV2 Play via internet. Bemærk at de nye TV-apparater har internet-del, og via dit TV kan du logge direkte på TV2 Play som om det var en alm TV-kanal.

Kanal 4 og Comedy flyttes begge ned i Lille pakke og Comedy kanalen skifter navn til Paramount Network (film og serier). Børnekanalerne Nick Jr. og Disney Jr. er begge nye i Stor pakke.

Ud over disse ændringer, åbnes der adgang til de digitale kanaler Disney Xtra, Nick+ og MyMTV i Mellempakken og NationalGoegraphic+ i Stor pakke.

Pakkepriser 2019

Kanalomlægning og ændring af FM-signal i anlæg

Den 17. januar 2019 sker de nævnte kanalændringer. De fleste TV fladskærme har automatisk kanalsøgning, men skal du foretage en manuel, kan du få brug for at indtaste følgende værdier:

Frekvens: 346 MHz    Modulation: 64QAM     NetværksID: 0    Symbolrate: 6900 KS

Samtidig med kanalomlægningen, fjernes FM-radiosignalet i foreningens net. Det betyder at de (få) medlemmer der benytter TV-kablet til den analoge radio, må anskaffe sig ny radio eller nedtage FM-signalet på anden vis.

Har du spørgsmål eller får problemer ifbm omlægningen er du velkommen til at kontakte Stofa på telefon 88 30 30 30

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]