Nyheder fra Vejle Antenneforening maj 2018

I dette blogindlæg kan du læse om:

• Referat fra generalforsamling
• Persondataforordningen (GDPR)
• Bestyrelsen har konstitueret sig
• Signalkvalitet

Persondataforordningen (GDPR)

Dine data bliver nu håndteret korrekt. For at sikre dette har foreningen indgået aftale med Stofa om at de i fremtiden er vores “Databehandler”. Dvs Stofa har så ansvaret for at sikre følsomme oplysninger jf forordningen. opfordringen fra bestyrelsen er derfor at alle henvendelser sker direkte til Stofa på 88 30 30 30. I Foreningen har vi ajourført forretningsordenen så de “få” data/henvendelser vi i bestyrelsen kommer i besiddelse af bliver håndteret korrekt.

Referat fra generalforsamling 2018

På generalforsamlingen var der fuld opbakning til beretningen og økonomien. Det lave kontingent fortsætter også i 2019, og udvikler medlemsantallet og de øvrige budgetfor-udsætninger sig som forventet vil kontingentbidraget helt kunne fjernes i 2020 🙂 Selv om forbruget af TV ændrer sig til streaming/internet, har foreningen fastholdt medlemsantallet i 2017. Det glæder bestyrelsen, og viser at gode kvalitet i anlægget, og den tætte kontakt der er til de forskellige bygherre i Vejle åbner for nye medlemmer. Af væsentlige hændelser for foreningens medlemmer, orienterede bestyrelsen om, at omlægning til super hurtigt internet (Giganettet:1,2 MHz) nu er i gang. Det betyder at mange gadeskabe skal udskiftes, og lidt udskiftning af kabler. Stofa orienterer løbende de berørte medlemmer .I efteråret fjernes FM-radiosignalet i foreningens net. Det betyder at de (få) medlemmer der benytter TV-kablet til radio, må anskaffe sig ny radio eller nedtage FM-signalet på anden vis.

Bestyrelsen har konstitueret sig

Der var genvalg til bestyrelsen og som ny suppleant blev Jens Nielsen, Østengård valgt ind. Efterfølgende har bestyrelsen konstitueret sig uden ændringer fra sidste år (se sammensætning på www.vejleantenneforening.dk.

Signalkvalitet

I Vejle Antenneforening har vi et af Danmarks bedste anlæg. Oplever du – mod forventning et dårligt signal eller udfald, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice hos Stofa på 88 30 30 30. For at modtage relevant info om kabelarbejde, service mv der vedrører din antennefor-bindelse, skal du oprette en profil på Stofa.dk under “Mine sider”. Når denne registrering er på plads kan du både blive orienteret pr SMS og e-mail.

Mange venlige hilsner

Bestyrelsen

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]