Nyheder november 2019

•    Vejle Antenneforening og Stofa Event den 25/11
•    GigaNet og ny Stofaboks

TV pakker og indhold 2020

Så er pakkepriserne for 2020 forhandlet på plads. TV pakkerne stiger igen i pris, men i samarbejde med Stofa har vi fastholdt et fuldt udbud af sports-kanaler samtidig med at de digitale kanaler som MTV Play, Nickelodeon Play, Viasat Filmfavoritter og ikke mindst TV2 Play er inklusive i den store TV-pakke.

Bemærk at vi fortsat har Kanal 4, 5, 6, 9 og de øvrige Discovery-kanaler i programfladen. Det gør det muligt at se både Danmarks landskampe og andre store sportsbegivenheder som Discovery har købt rettighederne til.

Desværre betyder DR’s spareplan, at DR3, DRK og DR Ultra lukker som flowkanaler. Dvs de flyttes og genopstår i lidt ændrede udgaver på DRTV – som derfor kun kan ses digitalt.

Sportskanalen og underholdningskanalen Xee (Xee har bl.a. rettighederne til halvdelen af Premier League fordbold, masser af danske programmer samt store international serier) har været på prøvekanalen her i efteråret. Nu bliver den fast i Mellempakken og kan ses fokus på de digitale tjenester er øget så TV fremover ses når du har tid og på TV, Mobil, Tablet eller PC efter eget ønske.

Stofa har efter vores mening udviklet en helstøbt løsning der til gode ser alle de forskellige ønsker der er til fremtidens TV.

• Lille pakke stiger med 13 kr/mdr til 190 kr/mdr
  • Mellem pakke stiger med 43 kr til 440 kr/mdr
  • Stor pakke stiger med 29 kr/mdr til 600 kr/mdr

Bemærk at ændringerne sker den 12/12, men at ingen kanaler flyttes rundt!

Har du Stor TV-pakke i Vejle Antenneforening, får du i 2020 fortsat adgang til TV2 Play via internet. Bemærk at de nye TV-apparater har internet-del, og via dit TV kan du logge direkte på TV2 Play, som om det var en alm. TV-kanal.

Vejle Antenneforening og Stofa Event den 25/11

Mandag den 25/11 kl. 14.30 inviterer Vejle Antenneforening og Stofa til Event i Bygningen. Her kan du møde bestyrelsen og selvfølgelig Stofa-medarbejdere der kan svare på alle dine spørgsmål.
Se invitation her: https://vejleantenneforening.dk

GigaNet og ny Stofaboks

Foreningen har nu afsluttet opgraderingen af vores kabelnet til GigaNet. Stort set alle medlemmer har nu mulighed for at bestille super hurtigt bredbånd 1000/300 Mbit forbindelse.
Som kronen på værket lancerer Stofa nu i november en ny Stofaboks som er udviklet i samarbejde med bl.a. Google. Ønsket har været at holde en åben “platform”. Boksen bliver nøglen til en effektiv anvendelse af alle de digitale muligheder som Vejle Antenneforening og internettet tilbyder.
På Eventdagen den 25/11 kan du se boksen og få demonstreret den.