Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Her besvarer vi ofte stillede spørgsmål, har du brug for yderlig hjælp er du velkommen til at kontakte os.

fandt du ikke svaret på dit spørgsmål? skriv til os:
Skal jeg også betale foreningsgebyr til Vejle Antenneforening ud over mit abonnement?

Selvom vores priser allerede er yderst konkurrencedygtige, er dit foreningsgebyr allerede indregnet i abonnementsprisen, hvilket betyder, at du får en samlet og transparent pris uden ekstra gebyrer.

Jeg er kunde i Vejle Antenneforening, men får min regning fra Norlys. Hvordan hænger det sammen?

Vejle Antenneforening har indgået et samarbejde med Norlys, som varetager al administration af abonnementer, kundeservice og teknisk support på foreningens vegne. Derfor vil du modtage din regning fra Norlys, som står for faktureringen på vegne af Vejle Antenneforening.
Selvom Norlys håndterer den praktiske administration, er det stadig Vejle Antenneforening, der ejer kabelnettet og har ansvaret for at sikre, at du altid får de bedste priser og kvalitet.

Hvor lang tid går der fra, jeg bestiller en pakke til, jeg kan bruge den?

Under normale omstændigheder vil behandlingstiden maksimalt være 14 arbejdsdage.