Priser på Vælg selv pakker ændres d. 1 april 2023.

Stofa VælgSelv:

Priser fra 1. april i 2023:

VælgSelv 10 = 394,-

Vælgselv 20 = 484,-

Vælgselv 30 = 555,-

·        Pointsatser bliver ændret for enkelte streamingtjenester og tv-kanaler i VælgSelv-pakkerne:

o   Tv-kanalen TV3+ stiger fra 2 point til 3 point

o   Tv-kanalen TV3+ SPORT stiger fra 2 point til 3 point

o   Tv-kanalen CANAL 9 falder fra 2 point til 1 point

o   Streamingtjenesten Viaplay Film & Serier stiger fra 5 point til 6 point

o   Streamingtjenesten HBO MAX falder fra 5 point til 4 point

VælgSelv Frit:

·        Enkelte tilvalgskanaler stiger i pris:

o   Tv-kanalen TV3+ stiger fra 50 kr./md. til 99 kr./md.

o   Tv-kanalen TV3+ SPORT stiger fra 50 kr./md. til 99 kr./md

Stofa tilbyder som en del af den prisændring der sker her til den 1. april 2023, at de medlemmer som måtte ønske at nedgradere til en mindre TV-pakke, kan gøre det uden at blive pålagt et nedgraderingsgebyr. Derudover vil Stofa hjælpe de medlemmer, som måtte ønske at skifte til VælgSelv, enten ved at give det enkelte medlem et CA modul, eller ved at implementere denne løsning på en eksisterende TV-boks. Der ydes 1 stk. gratis CA modul til de medlemmer som ikke har en TV-boks, og som ikke allerede i dag har flere CA moduler i hjemmet. Til de medlemmer som måtte ønske at nedgradere til en mindre TV-pakke eller konvertere til Stofas VælgSelv, henviser vi til Stofas kundeservice.