Vejle Antenneforening, Bredballe Antennelaug og Stofa melder ingen prisstigninger til tv-kunderne i hele 2021.

Efteråret er sæson for prisstigninger på det danske tv-marked. I år gælder det dog ikke, hvis du er medlem af Vejle Antenneforening og Bredballe Antennelaug. Sammen med Stofa har de nemlig gjort det muligt at holde tv-priserne i ro i hele 2021.

Der er gode nyheder for alle Stofas tv-kunder. Den danske tv- og internetudbyder, der er en del af Norlys, har nemlig i samarbejde med Vejle Antenneforening og Bredballe Antennelaug besluttet at holde tv-priserne i ro hele næste år. Det fortæller adm. direktør i Stofa, Sune Nabe Frederiksen:

– Hvert år regulerer tv-selskaberne priserne på deres indhold, og det betyder som regel, at priserne stiger for de danske tv-kunder. I år har vi i samarbejde med antenneforeningerne dog valgt at låse priserne på vores tv-pakker, og det betyder helt konkret, at vi ikke hæver prisen på vores tv-pakker i hele 2021.

Den store tv-pakke opgraderes med sportsindhold og TV2 PLAY Favorit + Sport

Også på indholdssiden kan kunderne se frem til at fastholde den kvalitet, de kender. Stofa ændrer nemlig ikke på indholdet i Lille og Mellem tv-pakke, mens Stor tv-pakke opgraderes på flere punkter:

– Disney lukker kanalen Disney XD, og derfor udgår den af vores store tv-pakke. Til gengæld styrker vi partnerskabet med TV2 med tilføjelsen af TV2 SPORT X, som har sikret sig sportsrettighederne til blandt andet Europa League, italienske Serie A og spanske LaLiga. Og så bliver streamingindholdet endnu stærkere, når vi opgraderer kunderne fra TV2 PLAY Basis til den fulde streamingløsning, TV2 PLAY Favorit + Sport. Begge dele har været bredt efterspurgt, så jeg forventer, at det vil vække glæde hos rigtig mange af vores kunder, fortæller Sune Nabe Frederiksen.

Vejle Antenneforening og Bredballe Antennelaug vil sikre attraktive fordele til medlemmer

Beslutningen om at fastholde prisniveauet året ud er et udtryk for, at man hos Stofa ønsker at styrke sin position og gøre det så attraktivt som muligt at være kunde. Det kunne dog ikke lade sig gøre uden et bredt samarbejde med antenneforeningerne, herunder Vejle Antenneforening og Bredballe Antennelaug, og hos de to foreninger var der ingen tvivl om, at det kommer medlemmerne til gavn:

– Vejle Antenneforening og Bredballe Antennelaug er sat i verden for at sikre fordele til vores medlemmer. Derfor er vi også meget tilfreds med, at medlemmerne ikke vil opleve en prisstigning på deres tv-indhold i 2021. Det bekræfter bare endnu en gang vores gode samarbejde med Stofa og ikke mindst, at der er en stor styrke i fællesskabet, kommer det afslutningsvis fra begge foreninger.