Nyheder Dec 2022

• TV2 Play, Nordisk Film+ og Discovery+ i stor TV-pakke
  • God jul

Uændrede priser i 1. kvt 2023

Priserne for vores TV-pakker ændrer sig ikke i 1. kvt. 2023. Desværre foregår der stadigvæk forhandlinger med programleverandørerne. Det er derfor ikke muligt at oplyse endelige priser på TV-pakkerne for resten af 2023.

Vi fastholder derfor de yderst fordelagtige priser i 1. kvartal 2023:

• 190 kr/mdr for Lille pakke,
  • 440 kr/mdr for Mellempakken
  • 600 kr/mdr for Stor pakke.

Stofa ændrer navn til Norlys

Fra nytår begynder Stofa at ændre navn til Norlys. På regningen vil det fremgå specifikt, at opkrævningen er på vegne af Vejle Antenneforening.

I dagspressen og annonceringen vil navneskiftet blive tydeliggjort, men misforståelser kan ske. Derfor vil vi i bestyrelsen arbejde for, at Vejle Antenneforening fremstår tydelig som en selvstændig forening, der blot benytter Stofa/Norlys som programleverandør og servicepartner.

TV2 Play, Nordisk Film+ og Discovery+

Har du valgt den store TV-pakke får du også fuld adgang til de 3 populære steamingtjenester TV2 Play, Nordisk Film+ og Discovery+. På Stofas hjemmeside, under ”Mine sider” logger man på og tilmelder sig hver af de tre tjenester – uden meromkostninger 😃

De tre tjenester giver adgang til et hav af film, serier og tidligere programmer, som nu ligger i deres arkiv.

Prøv det – det er absolut værd at besøge.

God jul

Her fra bestyrelsen ønskes alle en glædelig jul og et godt nytår. Vi afholder generalforsamling mandag den 24. april 2023, og glæder os til at se mange medlemmer der.

Har du spørgsmål eller problemer, er du altid velkommen til at kontakte bestyrelsen, eller Stofa/Norlys på telefon 88 30 30 30

Med ønsket om en god jul