Nyheder Feb. 2017
  • eSport på Ekstrakanalen
  • Generalforsamling den 24 april

Stofa-arrangement

Onsdag den 1/3 kl. 15-19 inviterer Nyboe Antenneforening og Stofa til dialog og demonstration af Stofa og Nyboes produkter. Arrangementet foregår i Bygningen, Ved Anlægget 14B. Produkter og fordele præsenteres af fagfolk fra Stofa. Samtidig vil bestyrelsen være tilstede for at besvare evt, spørgsmål.

Inden du går fra arrangementet serveres der lune frikadeller og en forfriskning.

VælgSelv tv-kanaler

Flere og flere efterspørger mere valgfrihed i forhold til deres tv-pakke og de tv-kanaler, de betaler for. Sammen med Stofa giver Nyboe Antenneforening nu det bedste fra begge verdener med det nye tv-produkt VælgSelv (Valgfrihed samt prisfordel ved en tv-pakke).

Fra i dag kan medlemmerne således frit sammensætte deres egen ”temapakke” med enten 8, 16 eller 32 tv-kanaler, som de vælger ovenpå Lille tv-pakke. Der er stor fleksibilitet og man kan skifte kanaler hver måned og det kan bl.a. ske direkte fra sofaen ved brug af fjernbetjeningen

VælgSelv er til dem, som ikke synes, at de har behov for en stor tv-pakke, men ønsker fleksibilitet og bestemte kanaler. Fx sportsfans, som nu kan sammensætte deres egen ”sportspakke” med de dyre sportskanaler.

Samarbejdet med Stofa fortsætter

Fra nytår har foreningen forhandlet en forlængelse af samarbejdsaftalen med Stofa på plads. Aftalen betyder bl.a. at Stofa afholder investeringen i den mio. kr store ombygning af vores net til den nyere Docsis 3,1 standard. Ombygningen vil foregå hen over flere år og betyder at kapaciteten udvides af flere gange. Medlemmerne vil dermed i fremtiden være sikret muligheden for super TV-kvalitet uanset om der vælges pakkeløsning, VælgSelv eller MitTV – og stadig kunne få en tidssvarende Internet forbindelse. Foreningen byder derfor velkommen til det frie TV-valg – uanset dit behov.

Alle DRs kanaler i HD

Fra den 30/1 2017 sender Stofa nu alle DRs kanaler i HD-kvalitet på vores anlæg. Indtil i dag har Stofa sendt DR-kanalerne DR1, DR3 og de respektive synstolknings-kanaler i HD. Nu kommer de resterende DR-kanaler så også i HD: DR K, DR2, Ramasjang og Ultra. Som det ser ud nu, er Stofa og Nyboe stadig i front med hensyn til antallet af HD-kanaler.

Se eSportsTV

Fra januar har du fået underholdning på højt plan. Se eSportsTV, hvor der vises mere end 2.000 timers live-eSport og gaming om året og dækker de førende eSports-ligaer og mesterskaber.

Kanalen viser indhold 24 timer i døgnet og giver dig det bedste inden for eSport og online gaming.

Generalforsamling
Onsdag den 26. april afholdes ordinær generalforsamling i Bygningen fra kl. 17-19 . Sæt allerede nu kryds i kalenderen.

Indkaldelse vil ske jfr. gældende vedtægter.