Nyheder Marts 2017
  • Vellykket Stofa-arrangement
  • Mailliste og nyhedsbreve

Ordinær generalforsamling

Onsdag den 26. april kl. 17 afholder foreningen sin ordinære generalforsamling i Bygningen (Spillestedet).

I bestyrelsen glæder vi os sig til at fremlægge beretningen for det forgangne år, og ikke mindst vores tanker for fremtiden.

Dagsordenen fremgår af vores hjemmeside, dagspressen i uge 14 og selvfølgelig på Facebook.

Efter generalforsamlingen er foreningen vært ved en let anretning. Vel mødt.

Vellykket Stofa-arrangement

Den 1. marts afholdt foreningen og Stofa et fællesarrangement. Tæt på 300 mødte op og fik svar på stort og småt, samt testet af hvilken TV-løsning der passede lige præcis til deres behov.

Vi havde den positive oplevelse, at flere af medlemmerne blev overrasket over de mange og flexible tilbud vi kan vælge imellem. Oven i det tekniske, bød dagen også på mange gode samtaler og flere ændringer af abonnement. I bestyrelsen er vi rigtig glade for de positive tilbagemeldinger vedr. både foreningen og Stofas medlems-service.

Tak til alle jer der mødte op og så glæder vi os til at gentage arrangementet ved en senere lejlighed.

Mail-liste og nyhedsbrev

Bestyrelsen sender nu nyhedsbrev ud til dig via medlems-mail-listen. Det betyder at vi kommer bredt ud. Er der enkelte der ikke modtager vores 4-6 årlige nyhedsbreve pr mail, opfordres I til at tilmelde jer på hjemmesiden.

Skulle der – mod forventning – være nogle der ikke ønsker at modtage nyhedsbrev pr mail, respekteres dette selvfølgelig. Framelding sker i mailen med nyhedsbrevet.