Vejle Antenneforening forbliver en af Danmarks billigste udbydere af den lille TV-pakke, til trods for stigende priser.

Priserne på TV-pakkerne oplever en stigning, men Vejle Antenneforening fastholder sin position som en af Danmarks mest prisvenlige udbydere, især på den lille TV-pakke.

Efter nogen ventetid er Norlys endelig nået til enighed med udbyderne om priserne på TV-pakkerne for 2024, selvom det desværre medfører en stigning.

En glædelig nyhed er, at Vejle Antenneforening fortsat er 80 kr. billigere pr. måned på den lille TV-pakke sammenlignet med Norlys’ normale priser.

Dette betyder, at foreningen bevarer sin konkurrencedygtighed på priserne, og medlemmerne sparer stadig ca. 1000 Kr. om året ved at have deres lille TV-pakke hos Vejle Antenneforening.

I øjeblikket kan nye kunder drage endnu større fordel af en TV-kampagne i samarbejde med Norlys, hvor der spares yderligere 50 kr. pr. måned i de første 6 måneder.

De kommende prisstigninger, gældende fra 1. april 2024, er som følger:

– Lille TV-pakke stiger fra 199 kr. til 239 kr. pr. måned

– Mellem TV-pakke stiger fra 509 kr. til 539 kr. pr. måned

– Stor TV-pakke stiger fra 759 kr. til 789 kr. pr. måned

Vejle Antenneforening og Norlys samarbejder om at tilbyde medlemmerne gratis optagelse i skyen (tidligere 30 kr. pr. måned) samt en arkivfunktion på nabolandkanalerne. Bemærk, at optagelser i skyen kræver Norlys Play-appen.

Medlemmerne bibeholder muligheden for at se al den ønskede sport på ViaPlay Total sportskanaler inkluderet i den store TV-pakke.

Sammen med Norlys fastholder foreningen priserne på Vælg Selv 10, 20 og 30.

Bestyrelsen har forsøgt at holde igen med pris stigningerne , men vi er også nødt til at have en balance i regnskabet, da vi ikke kan blive ved med at have underskud i foreningen, da vi jo i samarbejde med Norlys har friholdt vores medlemmer for pris stigninger  i 2020,2021 2022.

Med venlig hilsen,

Vejle Antenneforening

Vinderen af Chrome Cast 4K fundet!

Tillykke til Lis Henriksen. Hun deltog i Vejle Antenneforenings og Norlys arrangement den 9. december 2023 og blev udtrukket som vinder af en 4K Crome Cast.
Arrangementet blev lavet i samarbejde med tre lokale antenneforeninger, som sammen med Norlys afholdt et informationsevent. Her opstillede Norlys en informationstrailer tre steder i vores foreningers lokalområde. Samarbejdet gav vores medlemmer i de lokale antenneforeninger, mulighed for at søge hjælp og vejledning vedrørende deres produkter og services.

Under arrangementet kunne deltagerne også deltage i en spændende konkurrence med chancen for at vinde enten en fladskærms-TV eller en Google Chromecast 4K.

Vi er glade for at meddele, at vinderen af en Google Chromecast blev Lis Henriksen medlem af Vejle Antenneforening.
For at fejre denne glædelige begivenhed tog bestyrelsen i Vejle Antenneforening initiativ til at personligt overbringe præmien til Lis, hvilket skete d.29.december 2023.

Godt nytår til alle Vejle Antenneforening medlemmer.

De bedste hilsner.
Vejle Antenneforening

Her er de ændringer, du skal være opmærksom på når Stofa bliver til Norlys d. 12. september:

• Dine priser, produkter og services er helt som før Når Stofa bliver til Norlys, er dine produkter, priser og services de samme som før. Din betaling forsætter helt, som den plejer – der kommer blot et nyt logo på dine regninger.

• Mine Sider: Fra den 12. september finder du dit selvbetjeningsunivers på norlys.dk/login På selvbetjeningsuniverset kan du fortsat få overblik over dine produkter og services – og du kan se og betale dine regninger og administrere dine abonnementer, som du plejer.

• Til dig, der har tv hos Stofa: Norlys Play, erstatter Stofa Tv-app. Du henter Norlys Play-appen der, hvor du normalt henter dine apps. Alt det, du plejede at kunne i Stofa Tv-appen, kan du også i Norlys Play-appen. Du logger ind, helt som du plejer, med samme brugernavn og adgangskode.

• Til dig, der har internet hos Stofa: SafeSurf bliver til Sikkerhedspakke. Hvis du i dag har adgang til sikkerhedspakken SafeSurf via dit internetabonnement hos Stofa, er den eneste ændring, at SafeSurf skifter navn til Norlys Sikkerhedspakke. Du skal ikke foretage dig noget. Ændringen sker automatisk i løbet af september. Din opsætning bliver ikke ændret, du har adgang til de samme funktioner, og du logger ind, som du plejer.

Stofa bliver til Norlys

Inden længe bliver det velkendte Stofa-brand erstattet af Norlys. Medlemmerne i Vejle antenneforening beholder de priser og produkter, som de har i dag.

Efter 45 år som selvstændigt brand skifter Norlys-ejede Stofa, som leverer tv- og internet til Vejle antenneforening fra midten af september navn til Norlys.

Selvom Stofa skifter navn til Norlys, påvirker det ikke medlemmerne i Vejle antenneforenings hverdag. De beholder deres nuværende produktsammensætninger og priser. Medlemmer, der har en Stofamail, kan også fortsætte med at benytte den.

– Jeg kan forsikre medlemmerne af Vejle antenneforening om, at de ikke oplever andre forskelle, end at deres produkter og services skifter navn, alt andet kommer til at fungere som hidtil. Vi glæder os til at fortsætte det gode samarbejdet med Norlys, siger Bjarke Lassesen, der er formand for Vejle antenneforening.

Navneskiftet fra Stofa til Norlys sker som en naturlig del af Norlys’ strategi om at blive ét samlet brand, der kan servicere danskerne fuldt ud inden for energi og tele.

– Da Norlys-koncernen blev skabt i 2020, var det med en ambition om at samle hele forretningen under ét stærkt brand. Vi har bevæget os i den retning skridt for skridt de seneste år, og nu er vi klar til at satse fuldt ud på Norlys-brandet, også når det kommer til internet og tv. Ambitionen er at blive en endnu større aktør på markedet, siger Sune Nabe Frederiksen, der er direktør for Norlys’ digitale forretning.

Medlemmerne i Vejle Antenneforening får de kommende uger mail eller brev med information om, at Stofa skifter navn til Norlys.

Historien om Stofa

• 1959: Anton Petersen stiftede selskabet Anton Petersen A/S som i begyndelsen solgte antenner. Hurtigt så han dog muligheden i fælles antenneanlæg, som for alvor blev startskuddet for etableringen af Stofa. Det første fællesantenneanlæg blev etableret i Boligforeningen Odinsgaard i Horsens.
  • 1978: Anton Petersen A/S skifter navn til Stofa A/S. Stofa står for Store Fællesantenne Anlæg. Det sker ifm., at en række store virksomheder køber en stor del af selskabets aktier.
  • 1989: Stofa begynder at sælge tv-programmer til antenneforeninger. Frem til slutningen af 80’erne havde Stofa kun ét ben at stå på nemlig opbygning og servicering af antenneanlæg.
  • 1997: Stofa kobler de første kunder på internettet
  • 2012: Stofa blev opkøbt af det daværende energiselskab SE. SE fusionerede i 2019 med Eniig til Norlys.
NU KOMMER DER TO NYE HASTIGHEDER PÅ INTERNET.

Vi har i dag rigtigt gode nyheder til medlemmer af Vejle antenneforening, for fra og
med d.4. april 2023, kan vi tilbyde 2 nye hastigheder på Stofa internet – nemlig
500/50 Mbit og 100/50 Mbit, udover dem vi allerede har, Så fremover kommer
vores internet hastigheder til at se sådan her ud:

• Giga 1000/100 Mbit 369 kr.
  • Maxi 500/50 Mbit 309 kr.
  • Midi 200/50 Mbit 299 kr.
  • Mini 100/50. Mbit 259 kr.

INTERNET KAMPAGNE.

I samarbejde med Vejle Antenneforening tilbyder Stofa fra d. 4. april 2023:

• 500/50 Mbit til 100 kr./md. i 5 mdr.
  • 100/50 Mbit til 100 kr./md. i 5 mdr.

Så gå ind på Stofa.dk og tilmeld dig og få internet til 100 kr./md. i 5 mrd.

SÅ ER DER GODE NYHEDER TIL MEDLEMMER MED MELLEM OG STOR TV-PAKKE

Kære medlemmer af Vejle Antenneforening.

Så er der gode nyheder til dem af vores medlemmer, som har mellem og Stor Tv-pakke.
Fra og med d. 1. Marts 2023 har de medlemmer nemlig fuld adgang til henholdsvis ViaPlay pg ViaPlay Total.

Medlemmer som har Mellem TV- pakken har adgang til ViaPlay film og serier.
Og de Medlemmer som har den store TV – pakke får adgang til ViaPlay Total.

Tjenesterne skal aktiveres via “mine sider” på Stofa.dk via indstillinger og streamingtjenester.

Vi håber at vores Medlemmer af Vejle antenneforening bliver glade for de nye muligheder, med mange gode film og serie og Danmarks største sports pakke via ViaPlay pakkerne.

Hvis der mod forventning skulle bliver problemer med at få adgang til ViaPlay og ViaPlay Total, så tøv ikke med at ringe til vores samarbejdspartner Stofa og deres kundeservice på 88303030 for at få deres hjælp til at få adgang til ViaPlay film og serier og ViaPlay Total.

Husk også at de af vores Medlemmer som har den store TV – pakke, udover ViaPlay Total også har adgang til:
Nordisk film +
Discovery +
TV2 play

De aktiveres på samme måde på Stofa.dk – via “ mine sider “ under indstillinger og streamingtjenester.

Her til sidst vil vi i bestyrelsen lige gøre opmærksomt på, såfremt at den nye sammensætning af TV pakkerene ikke passer ind i netop dit behov – så tøv ikke med at tage fat i Stofa for at høre om dine muligheder for at sammensætte din egen TV pakke med Stofa “Vælg Selv”og med Stofa “Vælg Selv” – bestemmer du “næsten” selv indholdet og prisen.
Stofa kundeservice kan kontaktes på 88303030.

Vejle antenneforening

Læs mere om Viaplay Total ved at trykke her

Priser på Vælg selv pakker ændres d. 1 april 2023.

Stofa VælgSelv:

Priser fra 1. april i 2023:

VælgSelv 10 = 394,-

Vælgselv 20 = 484,-

Vælgselv 30 = 555,-

·        Pointsatser bliver ændret for enkelte streamingtjenester og tv-kanaler i VælgSelv-pakkerne:

o   Tv-kanalen TV3+ stiger fra 2 point til 3 point

o   Tv-kanalen TV3+ SPORT stiger fra 2 point til 3 point

o   Tv-kanalen CANAL 9 falder fra 2 point til 1 point

o   Streamingtjenesten Viaplay Film & Serier stiger fra 5 point til 6 point

o   Streamingtjenesten HBO MAX falder fra 5 point til 4 point

VælgSelv Frit:

·        Enkelte tilvalgskanaler stiger i pris:

o   Tv-kanalen TV3+ stiger fra 50 kr./md. til 99 kr./md.

o   Tv-kanalen TV3+ SPORT stiger fra 50 kr./md. til 99 kr./md

Stofa tilbyder som en del af den prisændring der sker her til den 1. april 2023, at de medlemmer som måtte ønske at nedgradere til en mindre TV-pakke, kan gøre det uden at blive pålagt et nedgraderingsgebyr. Derudover vil Stofa hjælpe de medlemmer, som måtte ønske at skifte til VælgSelv, enten ved at give det enkelte medlem et CA modul, eller ved at implementere denne løsning på en eksisterende TV-boks. Der ydes 1 stk. gratis CA modul til de medlemmer som ikke har en TV-boks, og som ikke allerede i dag har flere CA moduler i hjemmet. Til de medlemmer som måtte ønske at nedgradere til en mindre TV-pakke eller konvertere til Stofas VælgSelv, henviser vi til Stofas kundeservice.